Teimme yhdessä hyvää – Kaleva Median ystävämyynti oli menestys
Ystävänpäivänä 14. helmikuuta järjestetyssä Kaleva Media B2B asiakasratkaisujen ystävämyynnissä ostajat pääsivät tekemään hyvää yhdessä Kaleva Median kanssa.
Verkkokaupassa toteutetussa ystävävämyynnissä ostaja sai tilauksen lopuksi valita mille hyväntekeväisyysjärjestölle haluaa kohdentaa 10% oman ostonsa loppusummasta. Valittavana oli kolme kohdetta: Mannerheimin lastensuojeluliitto, Oulun ensi- ja turvakoti ry ja sekä Lapin Muistiyhdistys ry.
– Kaikkiaan keräsimme yli 20.000 euroa lahjoitettavaksi mediatilana hyväntekeväisyyskohteille. Tämä mahdollistaa järjestöjen tunnettuuden noston pohjoisessa, sekä tukee heidän tulevia jäsen- ja varainhankinnan kampanjoita, Kaleva Median displaymainonnan asiantuntija ja ystävämyynnin vastaava Anela Denic iloitsee.
Hyväntekeväisyysjärjestöt saavat mediabudjetit käyttöönsä välittömästi ja euroja he voivat käyttää kaikissa Kaleva Median medioissa.
– Tämä kampanja oli hyvää jatkoa viime keväänä lanseeratulle Kaleva Median vastuullisuusohjelmalle, jonka tiimoilta olemme uusineet esimerkiksi sponsorointiperiaatteita. Strategiaamme on kirjattu, että olemme mukana paikallisesti merkittävissä hankkeissa, tapahtumissa ja ilmiöissä, jotka kehittävät pohjoisen elinvoimaisuutta, tukevat nuorten kehittymistä ja kasvua ja edistävät luonnon suojelemista. Oli hienoa nähdä, että myös yritysasiakkaamme intoutuivat mukaan tähän kokonaisuuteen, Kaleva Median markkinoinnin tuottaja Jussi Väätäinen summaa.
Kaleva Median B2B asiakasratkaisujen palvelut kattavat lähes koko markkinointikentän mediatiloista strategiseen suunnitteluun ja markkinoinnin tuotantoon. Katso lisätietoja ja tutustu palveluihin: kalevamedia.fi/yrityksille