Kaleva Media on nyt TikTokin mainostaja­kumppani

Visuaaliseen ilmaisuun perustava TikTok on kasvattanut huimasti suosiotaan, myös mainostajien keskuudessa. Tuomme uutena palveluna asiakkaillemme TikTokin mahdollisuudet mainostajalle vaikuttamarkkinointitoimistomme Indieplacen kautta. Kokeile nyt mainontaa pilottihintaan!

Millaisille yrityksille ja mainostajalle TikTok toimii?

TikTokissa erottuvat erityisesti räväkät, ilmaisukykyiset ja -voimaiset brändit, josta on mahdollista tehdä visuaalista sisältöä. Erityisesti vaikuttajamarkkinoinnin kautta on mahdollista myös nostattaa brändin tunnettuutta tai antaa asiantuntijalle kasvot.

TikTokissa mediasisältö on videomuotoista – tekstiä, kuvaa, siirtymiä, tehosteita ja graafisia elementtejä. Yhden päivityksen enimmäispituus on 60 sekuntia.

Tavoitat TikTokista jo 9 % suomalaisista eli jopa 400 000 henkilöä. Erityisesti nuoret suosivat nopeatempoista palvelua ja 16-24 vuotiaista 25 % käyttääkin palvelua päivittäin. Nuoremmassa ikäluokassa 13-16 vuotiaissa päivittäinen käyttö yltää jopa 62 %:n.

Suomessa suurin kohderyhmä on TikTokin datan mukaan 18-25 vuotiaat.

Haemme mukaan pilottiasiakkaita

Haluatko kokeilla mainontaa TikTokissa? Hae nyt mukaan Kaleva Median pilottiasiakkaaksi, näet ensimmäisten joukossa miten palvelu toimii ja lisääkö se liikennettä ja konversioita sivuillasi.

Tämä mainontamuoto sopii erityisesti mainostajille, jotka haluavat tehostaa vaikuttajamarkkinoinnin yhteistyötä lisäämällä yhteistyöhön ostettua mainontaa TikTokissa sekä brändeille, jotka haluavat tavoittaa TikTokin kautta erityisesti nuoria asiakassegmenttejä.

TikTok mainonta hinnoitellaan CPM-pohjaisesti. Peruskampanjamme sisältää vähintään 30 000 näyttökertaa. Vaihtoehtona on tehdä myös ns. ”Varattua mainontaa”, jolloin takaamme tietyn näyttökertamäärän budjetillasi ja mainontasi pyörii huutokauppapohjaisesti.

Kysy lisää asiantuntijoiltamme:

Petteri Parhi

asiakkuusjohtaja
040 531 8123
petteri.parhi@kolmaspolvi.fi

Tutustu digitaalisen mainonnan mahdollisuuksiin

Ostettu media auttavat potentiaalisia asiakkaita löytämään sinut. Tarpeistasi riippuen voit mainostaa laajoille massoille tai hyvinkin kohdennetusti ja ohjata potentiaalisia asiakkaita ostopolulla eteenpäin ja ostoon asti. Hyvä mainonta kohderyhmän käyttämissä kanavissa huomataan. Samoin kuin kilpailuedun, mainonnan pitää olla kohderyhmälleen relevanttia ja erottuvaa ja sitä tulee tehdä johdonmukaisesti ja pitkäjänteisesti.

Tutustu lisää keinoihimme auttaa sisältöjesi löydettävyyden parantamisessa.

Löydettävyys