Tavoita uusi kohdeyleisö Indiedays-yhteisössä
Kaleva Media laajentaa mainonnan portfoliotaan, kun blogisivusto Indiedaysin uudistus avaa Kaleva Median asiakkaille mahdollisuuden tavoittaa lifestylesta, muodista ja ruoasta kiinnostunutta naiskohderyhmää.
Tarjoamme mainostilaa nyt myös Indiedays-sivustolla ja verkoston yhteistyöblogeissa. Vuonna 2009 perustettu Indiedays kokoaa yhden osoitteen alle Suomen kiinnostavimmat vaikuttajasisällöt lifestylesta ruokaan ja tyylistä perheaiheisiin.
Indiedaysin avulla on mahdollista tavoittaa vaikutusvaltainen kohdeyleisö, verkosto tavoittaa kuukaudessa noin 170 000 käyttäjää, joista suurin osa on ostovoimaisia lifestylesta, muodista ja ruoasta kiinnostuneita naisia, suurimman kohderyhmän ollessa 25–34-vuotiaat.
– Indiedays-yhteisö mahdollistaa valmiiksi kohdennetun yleisön tavoittamisen laiteriippumattomalla aineistoratkaisulla, ja uudistuksen myötä samat mainosaineistot ovat hyödynnettävissä kaikissa digitaalisissa kanavissamme. Tämä lisää varmasti kampanjoiden muistijälkeä ja tarjoaa entistä tarkempaa kohdentamista yleisöjen tavoittamiseen, Kaleva Median B2B liiketoiminnan kaupallinen johtaja Kimmo Hyvärinen taustoittaa.
Suosituimpia Indiedaysin vaikuttajia ovat But I’m human not a sandwich –blogin Iina Hyttinen sekä Sara Tickle-blogia kirjoittava Sara Vanninen. Uudistuksen myötä Indiedays-alustalle on myös tulossa uusia vaikuttajakiinnityksiä, uusimpana mukaan liittyi Mutsis on-blogistaan tunnettu Emilia Huttunen.
Indiedays on osa Kaleva Median vaikuttajamarkkinointitoimisto Indieplacen palvelukokonaisuutta.
Tutustu vaikuttajamarkkinoinnin ja PR:n mahdollisuuksiin
Tarjoamme vaikuttajamarkkinoinnin strategista suunnittelua ja luovia konsepteja yli 12 vuoden kokemuksella. Luomme vaikuttavia kampanjatoteutuksia asiakkaan liiketoimintatavoitteiden pohjalta yhdistämällä luovasti vaikuttajamarkkinoinnin ja PR:n hyötyjä.