Kaleva Media vahvistaa opiskelijakohderyhmän tavoittamista uudella mainoskanavalla

Kaleva Media aloittaa yhteistyön korkeakoulusovellus Tuudon kanssa. Yhteistyö käynnistyy huhtikuun alussa 2025, ja sen myötä aloitamme mainosmyynnin opiskelija-appi Tuudoon.


Tuudo on yksi parhaimmista kanavista tavoittaa Suomen korkeakouluopiskelijat. Tämän yhteistyön avulla vahvistamme opiskelijakohderyhmien tavoittamista entisestään. Yhteistyö tarjoaa erinomaisia mahdollisuuksia erityisesti palveluiden, tapahtumien, kahviloiden ja ravintoloiden sekä rekrytointien markkinointiin opiskelijoille.

”Tämä yhteistyö vahvistaa mainospaikkatarjontaamme opiskelijakohderyhmiin. Samalla haluamme vahvistaa omaa läsnäoloamme opiskelijoiden arjessa”, Kaleva Median kaupallinen johtaja Heidi Kananen kertoo.

Tuudo on opiskelijoiden opintoarjen hyötyappi, joka sujuvoittaa opintoja ja elämää tarjoamalla pääsyn mm. henkilökohtaiseen lukujärjestykseen, opintotietoihin, kampuspalveluihin, ruokalistoihin, työ- ja harjoittelupaikkoihin ja opiskelijaetuihin kätevästi yhden käyttöliittymän kautta.

Tuudo Oy:n toimitusjohtaja Pasi Maronen on innoissaan Kaleva Median kanssa alkavasta yhteistyöstä. ”Yhteistyön avulla voimme tarjota opiskelijoille tulevaisuudessa entistä parempaa ja relevantimpaa sisältöä.”

Lisätietoja yhteistyön tuomista uusista mahdollisuuksista organisaatiollenne saat omalta yhteyshenkilöltäsi tai digimarkkinoinnin asiantuntijaltamme Juhapekka Raitiolta.

Juhapekka Raitio

mainostuotannon ja display-mainonnan asiantuntija
044 794 9840
juhapekka.raitio@kalevamedia.fi