Kasvutarinat
Jos numerot osaisivat hymyillä
Oululainen taloushallintopalveluja tarjoava yritys Colleqium on poikkeus perinteisten tilitoimistojen joukossa. Toimistoon sisään astuessa on vaikea uskoa olevansa numeronpyörittäjien maailmassa, kun meno on kuin etelähelsinkiläisessä mainostoimistossa. Tässä on puitteet kohdallaan markkinoinnin tekemiselle.
Colleqium
Colleqium tarjoaa yrityksille kokonaisvaltaista taloushallinnon kumppanuutta. Heidän missionaan on tuottaa asiakkaille sekä taloudellista että henkistä hyvinvointia. Ja kun tähän lisää vielä sen, että he haluavat olla työpaikkana alansa halutuin, niin tarina alkaa olla kertomista vaille kasassa.
Mikä sai hakemaan mukaan Kasvun paikkaan?
Emme ole aiemmin käytännössä markkinoineet tai mainostaneet lainkaan yritystämme. Liikevaihdon kasvu on saatu aikaan lähinnä nykyisten asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden suosituksella. Haluamme nyt kasvaa nopeammin. Kasvun pullonkaulaksi on muodostunut oikeiden ihmisten löytäminen tiimiin. Nyt haluamme nähdä miten tähän haasteeseen pystytään vastaamaan panostamalla näkyvyyteen Kaleva Median sekä markkinoinnin ja mainonnan huippuammattilaisten avulla.
Tunnistetut haasteet markkinoinnissa?
Tärkeimpinä haasteina ovat tunnettuuden kasvattaminen hyvien potentiaalisten työnhakijoiden parissa, työnantajamielikuvan rakentaminen sekä rekrytointi.
Mitä odotuksia lataatte Kasvun paikalle?
Pääfokus on ehdottomasti työnantajamielikuvaan panostamisessa sekä rekrytoinnissa: kuinka saada työntekijät kiinnostumaan Colleqiumista? Tavoitteena on saada työntekijöitä hakeutumaan meille silloinkin, kun avoimia paikkoja ei ole. Asiakkaiden suuntaan haluamme tuoda esille tärkeimpiä erottautumistekijöitä eli huippupäteviä ihmisiä, sähköiseen taloushallintoon erikoistumista ja palvelun laatua.
Kiinnostuitko? Katso Colleqiumin uudistuneet sivut: Colleqium.fi
Kasvun Paikan tavoitteena on aidosti yhdessä tunnistaa, ymmärtää ja auttaa löytämään mukaan valikoituneiden yritysten haasteet markkinoinnissa ja löytää markkinoinnille suunta sekä viedä yhdessä suunnitelmat aina toimenpiteiksi asti. Markkinointiohjelman tarkoituksena on edesauttaa rakentamaan pitkäjänteistä yhteistyötä ja syventää luottamusta. Yhdessä tekemällä saavutamme enemmän.