Tutkimuksessa selvitetään asukkaiden asiakaskokemusta osa-alueittain, sekä eri osa-alueiden merkitystä kokonaiskokemuksessa ja asukaspysyvyydessä. Lisäksi voidaan selvittää asukkaiden tyytyväisyyttä eri palveluntarjoajien toimintaan. Tulokset auttavat tunnistamaan asiat, jotka sujuvat hyvin taloyhtiössä ja mihin asukkaat ovat tyytyväisiä. Tutkimus luo hyvät lähtökohdat mm. taloyhtiöstrategian kehittämiseen.
Asukastyytyväisyyskyselyt toimitetaan yhtiön asukkaille joko sähköpostitse, tekstiviestitse tai asiakassivuston kautta. Kyselyä varten voidaan tehdä myös QR-koodi, jota voidaan jakaa taloyhtiön ilmoitustaululla, kirjeessä tai muussa sopivassa kanavassa. Halutessanne voitte jakaa kyselykutsua myös omissa kanavissanne verkkosivustollanne, asiakasrekisteriinne tekstiviestitse tai uutiskirjeessä, ja/tai sometileillänne.