Tutkimuspalvelut
Mitä vähemmät luulet, sitä enemmän tiedät.
Asiakasymmärrys on oleellinen osa menestyvää liiketoimintaa. Ilman riittävän hyvää asiakasymmärrystä on vaikea suunnitella toimivaa markkinointia ja myyntiä ja johtaa niitä menestyksekkäästi.
Räätälöityjen kuluttaja- ja markkinatutkimustemme avulla pääset sukeltamaan syvemmälle nykyisten tai potentiaalisten asiakkaidesi käyttäytymiseen ja ajatusmaailmaan. Hahmotat omaa toimintaympäristöäsi paremmin. Tunnistat omia vahvuuksiasi ja kehityskohteitasi suhteessa kilpailijoihin. Ymmärrät, mistä kilpailuetu on otettavissa. Tutkimuksemme tärkein anti eivät ole tilastot, faktat ja raportit, vaan se ymmärrys, jota niiden pohjalta luodaan.
Tutkimuspalvelut tuottaa Kolmas Polvi.
Asiakastyytyväisyystutkimus
Kun ymmärrät, mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi, tuotteistasi ja palveluistasi, tunnistat helpommin yrityksesi vahvuudet, kehittymiskohteet ja erottautumistekijät.
Asukastyytyväisyystutkimus
Asukastyytyväisyystutkimus auttaa taloyhtiötä tai kiinteistön omistajaa saamaan kuvan asukastyytyväisyydestä ja siihen vaikuttavista tekijöistä.
Brändi- ja mielikuvatutkimus
Tiedätkö, millaisia mielikuvia brändinne herättää? Brändi- ja mielikuvatutkimus auttaa tunnistamaan brändisi erottumistekijät, vahvuudet ja kehittymiskohteet.
Mainoksen huomioarvo
Huomataanko juuri teidän mainoksenne mainostulvan joukosta? Tutkimuksen tavoitteena on luoda ymmärrys siitä, millaisen jäljen mainonta jättää ja miten se vaikuttaa kohderyhmienne parissa.
Mainonnan vaikuttavuus
Tutkimus tuottaa tietoa ja mitattuja tuloksia mainonnan toimivuudesta ja sen vaikutuksista brändimielikuvaan valituissa kohderyhmissä.
Tutkimus tarpeisiinne
Eikö mikään edellä mainituista vastaa ihan täysin tarvettanne? Teemme myös räätälöityjä tutkimuksia – ota yhteyttä ja kysy lisää.
Asiakastyytyväisyystutkimus
Kun ymmärrät, mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi, tuotteistasi ja palveluistasi, tunnistat helpommin yrityksesi vahvuudet, kehittymiskohteet ja erottautumistekijät.
Asukastyytyväisyystutkimus
Asukastyytyväisyystutkimus auttaa taloyhtiötä tai kiinteistön omistajaa saamaan kuvan asukastyytyväisyydestä ja siihen vaikuttavista tekijöistä.
Brändi- ja mielikuvatutkimus
Tiedätkö, millaisia mielikuvia brändinne herättää? Brändi- ja mielikuvatutkimus auttaa tunnistamaan brändisi erottumistekijät, vahvuudet ja kehittymiskohteet.
Mainoksen huomioarvo
Huomataanko juuri teidän mainoksenne mainostulvan joukosta? Tutkimuksen tavoitteena on luoda ymmärrys siitä, millaisen jäljen mainonta jättää ja miten se vaikuttaa kohderyhmienne parissa.
Mainonnan vaikuttavuus
Tutkimus tuottaa tietoa ja mitattuja tuloksia mainonnan toimivuudesta ja sen vaikutuksista brändimielikuvaan valituissa kohderyhmissä.
Tutkimus tarpeisiinne
Eikö mikään edellä mainituista vastaa ihan täysin tarvettanne? Teemme myös räätälöityjä tutkimuksia – ota yhteyttä ja kysy lisää.