Tutustu asiakastarinoihin
Lue, miten Kaleva Media on auttanut pohjoisen yrityksiä toteuttamaan merkityksellistä mainontaa tuloksellisesti.
Stemma Oulu on kalustanut tiensä asiakkaiden sydämiin – pitkäjänteinen mainonta tukena menestyksessä
Stemma Oulun yhteistyö Kaleva Median kanssa alkoi jo yrityksen perustamisvuonna. Siihen aikaan yleisin ja käytetyin markkinoinnin keino oli printtimainonta – käsin tehdyillä mainosluonnoksilla. Sakset ja liima ovat onneksi jääneet pois modernien kuvankäsittelyohjelmien myötä, mutta mainonnan merkitys ja tavoitteet ovat pysyneet käytännössä samana: tasaista asiakasvirtaa liikkeeseen ja hyviä myyntituloksia.
Ei pikavoittoja hakemassa – Utajärven kunta tekee pitkäjänteistä markkinointityötä
Miksi pieni kunta luottaa markkinoinnissaan erityisesti sisältömarkkinoinnin keinoihin? ”Tarinat kiinnostavat enemmän kuin pelkät brändit. Natiiviartikkeleilla saa oman näkökulmansa esille; juuri sen sisällön ja viestin, jonka toivookin”.
Oulun Pysäköinti parkkeerasi brändinsä suoraan tunnettuuden ykkösruutuun
Kun hallitus ryhtyi käymään läpi yhtiön strategiaa, todettiin, että tarvitaan lisää tunnettuutta. ”Tämä on ollut inspiroiva yhteistyö, joka kirkasti itsellemmekin, miltä näytämme ja mitä meidän on tarpeen kertoa itsestämme.”
Heidän kanssaan olemme tehneet yhteistyötä
Heidän kanssaan olemme tehneet yhteistyötä
Mainoksilla maaliin – Siikalatvan kunta täytti kaikki avoimet opettajan paikat rekrytointikampanjalla
Kuten kevään korvalla yleensäkin, kouluissa tiedettiin vapautuvan monta opettajan virkaa, jotka haluttiin täyttää pätevillä henkilöillä. Kaleva Median mainoskampanjan jälkeen osaan paikoista tuli niin paljon hyviä hakemuksia, että rekrytoijilla oli jopa vaikeuksia päättää, kenet valitaan. Positiivinen ongelma, jota kunnalla ei ole koskaan ennen ollut.
Mainoksilla maaliin – Siikalatvan kunta täytti kaikki avoimet opettajan paikat rekrytointikampanjalla
Kuten kevään korvalla yleensäkin, kouluissa tiedettiin vapautuvan monta opettajan virkaa, jotka haluttiin täyttää pätevillä henkilöillä. Kaleva Median mainoskampanjan jälkeen osaan paikoista tuli niin paljon hyviä hakemuksia, että rekrytoijilla oli jopa vaikeuksia päättää, kenet valitaan. Positiivinen ongelma, jota kunnalla ei ole koskaan ennen ollut.
Joukkoliikenneyhtiö Nobina laajensi Ouluun: satapäinen joukko uusia osaajia löytyi alta aikayksikön
Yhtiö halusi kertoa mikä Nobina on, mitä ja miten se palvelua tuottaa, sekä millaista työtä olisi tarjolla. Mainostamalla ihmisten tutussa ”kotimediassa” Nobina rakensi hyvää työnantajamielikuvaa ja sai avoimet työpaikat täytettyä lupaavilla osaajilla.
Joukkoliikenneyhtiö Nobina laajensi Ouluun: satapäinen joukko uusia osaajia löytyi alta aikayksikön
Yhtiö halusi kertoa mikä Nobina on, mitä ja miten se palvelua tuottaa, sekä millaista työtä olisi tarjolla. Mainostamalla ihmisten tutussa ”kotimediassa” Nobina rakensi hyvää työnantajamielikuvaa ja sai avoimet työpaikat täytettyä lupaavilla osaajilla.
Kailatecin markkinointi porskuttaa kuin hyvin öljytty kone
Yhteistyö on saanut jatkua jo useamman vuoden – miksi Kailatec valitsee jopa vaikeina aikoina kumppanikseen juuri Kaleva Median? ”Minusta tuntuu, että teen ystävien kanssa töitä. Vaikka välissä olisi joku henkilö vaihtunutkin, niin tunne on pysynyt samana. Emme olisi itse pystyneet tähän – olisimme kovin eri tilanteessa, jos emme olisi aloittaneet taannoin yhteistyötä Kaleva Median kanssa.”
Kailatecin markkinointi porskuttaa kuin hyvin öljytty kone
Yhteistyö on saanut jatkua jo useamman vuoden – miksi Kailatec valitsee jopa vaikeina aikoina kumppanikseen juuri Kaleva Median? ”Minusta tuntuu, että teen ystävien kanssa töitä. Vaikka välissä olisi joku henkilö vaihtunutkin, niin tunne on pysynyt samana. Emme olisi itse pystyneet tähän – olisimme kovin eri tilanteessa, jos emme olisi aloittaneet taannoin yhteistyötä Kaleva Median kanssa.”
Rohkeus jää mieleen: Nivalan Teollisuuskylä Oy panostaa näkyvään markkinointiin
Nivalan Teollisuuskylä on Suomen suurin teollisuuskylä. Tunnettuutta haluttiin lisätä laajemmalle alueelle ja tavoittaa uusia potentiaalisia asiakkaita. Samalla haluttiin vahvistaa myös olemassa olevien asiakkaiden ja sidosryhmien mielikuvaa. Toimivaksi havaittu ulkomainonta jäi elämään ja muuttui vuosittaiseksi kampanjoinniksi.
Rohkeus jää mieleen: Nivalan Teollisuuskylä Oy panostaa näkyvään markkinointiin
Nivalan Teollisuuskylä on Suomen suurin teollisuuskylä. Tunnettuutta haluttiin lisätä laajemmalle alueelle ja tavoittaa uusia potentiaalisia asiakkaita. Samalla haluttiin vahvistaa myös olemassa olevien asiakkaiden ja sidosryhmien mielikuvaa. Toimivaksi havaittu ulkomainonta jäi elämään ja muuttui vuosittaiseksi kampanjoinniksi.
Rovaniemen Viisaudenhammas: Paikalliset yrittäjät ovat tuttuja kasvoja mainoksista – yhteydenottoja tulee ja tyytyväisiä asiakkaita riittää
Mitä uuden, pienen ja paikallisen hammasklinikan suosion taustalla on? Kuinka pärjätään alalla, jolla kilpailijoina on suuria ketjuja? Kun yrittäjäkaksikko suunnitteli markkinoinnin ensiaskelia, ei kanavan ja kumppanin kanssa tarvinnut jahkailla. ”Meillä on pitkä kokemus alalta ja olemme huomanneet, että printtimedia toimii parhaiten ja tavoittaa juuri oikean asiakaskunnan.”
Rovaniemen Viisaudenhammas: Paikalliset yrittäjät ovat tuttuja kasvoja mainoksista – yhteydenottoja tulee ja tyytyväisiä asiakkaita riittää
Mitä uuden, pienen ja paikallisen hammasklinikan suosion taustalla on? Kuinka pärjätään alalla, jolla kilpailijoina on suuria ketjuja? Kun yrittäjäkaksikko suunnitteli markkinoinnin ensiaskelia, ei kanavan ja kumppanin kanssa tarvinnut jahkailla. ”Meillä on pitkä kokemus alalta ja olemme huomanneet, että printtimedia toimii parhaiten ja tavoittaa juuri oikean asiakaskunnan.”
Ulkomainonnan kampanjat toivat selkeästi uusia asiakasvirtoja Kylpylä SaniFaniin
Syystuulet puhalsivat halki pohjoisen Suomen ja koululaiset nauttivat ansaitusta syyslomasta. Lomatunnelma tarkoitti monelle paitsi vapaa-aikaa koulusta, myös mukavaa tekemistä yhdessä ystävien ja perheen kanssa. Kuinka niin monet oululaiset löysivät tiensä SaniFaniin juuri syysloman aikaan?
Ulkomainonnan kampanjat toivat selkeästi uusia asiakasvirtoja Kylpylä SaniFaniin
Syystuulet puhalsivat halki pohjoisen Suomen ja koululaiset nauttivat ansaitusta syyslomasta. Lomatunnelma tarkoitti monelle paitsi vapaa-aikaa koulusta, myös mukavaa tekemistä yhdessä ystävien ja perheen kanssa. Kuinka niin monet oululaiset löysivät tiensä SaniFaniin juuri syysloman aikaan?
Silmien Klinikka: Pienikin voi pärjätä – näin oululainen pieni ja palveleva silmäsairaala on hyödyntänyt markkinointia menestyäkseen
Ensimmäiset vuodet ovat opettaneet paljon. Kokeilujen kautta on löydetty oikeanlaiset keinot ja kanavat markkinointiin, millä on saatu yritys kasvu-uralle. Varauskalenterit ovat olleet lähes tupaten täynnä perustamisesta saakka ja yhteistyö on osoittanut, että markkinointi on ehdoton sijoitus, eikä kulu.
Silmien Klinikka: Pienikin voi pärjätä – näin oululainen pieni ja palveleva silmäsairaala on hyödyntänyt markkinointia menestyäkseen
Ensimmäiset vuodet ovat opettaneet paljon. Kokeilujen kautta on löydetty oikeanlaiset keinot ja kanavat markkinointiin, millä on saatu yritys kasvu-uralle. Varauskalenterit ovat olleet lähes tupaten täynnä perustamisesta saakka ja yhteistyö on osoittanut, että markkinointi on ehdoton sijoitus, eikä kulu.
Vaalan kunta: Kun hyvä sisältö tavoittaa kohderyhmänsä oikeissa kanavissa, jopa ennätyksiä voidaan rikkoa
Vaalan kunnan vähäisistä henkilöresursseista ja pienestä, yhden hengen markkinointitiimistä huolimatta tulokset olivat sanalla sanoen uskomattomia. Pohjois-Suomen tavoittavimmassa mediassa julkaistuilla mainosartikkeleilla haluttiin puhutella uusia asukkaita sekä kutsua ihmisiä tutustumaan Vaalaan matkailumielessä.
Vaalan kunta: Kun hyvä sisältö tavoittaa kohderyhmänsä oikeissa kanavissa, jopa ennätyksiä voidaan rikkoa
Vaalan kunnan vähäisistä henkilöresursseista ja pienestä, yhden hengen markkinointitiimistä huolimatta tulokset olivat sanalla sanoen uskomattomia. Pohjois-Suomen tavoittavimmassa mediassa julkaistuilla mainosartikkeleilla haluttiin puhutella uusia asukkaita sekä kutsua ihmisiä tutustumaan Vaalaan matkailumielessä.
Rovalan Setlementti Ry: 100-vuotinen historia ikuistettiin kansien väliin
JO SADAN VUODEN AJAN Rovaniemellä toiminut Rovalan Setlementti Ry tarjoaa monipuolisia palveluja paikallisille ja muualta muuttaneille. Parhaiten se tunnetaan Rovaniemen kansalaisopistosta, mutta 100-vuotisjuhlan lähestyessä haluttiin tiedottaa ja kertoa laajemminkin, mitä kaikkea palveluihin kuuluu ja millaisia tarinoita setlementti pitää sisällään.
Rovalan Setlementti Ry: 100-vuotinen historia ikuistettiin kansien väliin
JO SADAN VUODEN AJAN Rovaniemellä toiminut Rovalan Setlementti Ry tarjoaa monipuolisia palveluja paikallisille ja muualta muuttaneille. Parhaiten se tunnetaan Rovaniemen kansalaisopistosta, mutta 100-vuotisjuhlan lähestyessä haluttiin tiedottaa ja kertoa laajemminkin, mitä kaikkea palveluihin kuuluu ja millaisia tarinoita setlementti pitää sisällään.
IKH Rovaniemi: Panostukset markkinointiin näkyivät – uuden liikkeen avajaisista menestys
IKH-KETJUN POHJOISIN oma suurmyymälä juhli avajaisiaan marraskuussa 2022. Mainontaan panostettiin enemmän kuin koskaan mihinkään ketjun muista liikkeistä – ja senhän asiakkaat huomasivat.
IKH Rovaniemi: Panostukset markkinointiin näkyivät – uuden liikkeen avajaisista menestys
IKH-KETJUN POHJOISIN oma suurmyymälä juhli avajaisiaan marraskuussa 2022. Mainontaan panostettiin enemmän kuin koskaan mihinkään ketjun muista liikkeistä – ja senhän asiakkaat huomasivat.
Ravintola Massimo: Resepti menestyksekkääseen markkinointiin olikin yksinkertainen – kuten parhaat asiat yleensä ovat
VOIKO YKSI ARTIKKELI saada uuden yrityksen lennokkaaseen lähtöön ja tuhansien kuluttajien tietoisuuteen? Oikean markkinointikumppanin kanssa vastaus on selvä.
Ravintola Massimo: Resepti menestyksekkääseen markkinointiin olikin yksinkertainen – kuten parhaat asiat yleensä ovat
VOIKO YKSI ARTIKKELI saada uuden yrityksen lennokkaaseen lähtöön ja tuhansien kuluttajien tietoisuuteen? Oikean markkinointikumppanin kanssa vastaus on selvä.
Hielo: Kaleva Media lupaa asiakkailleen kasvua – ja sitä Hielo on myös saanut
KUIVAJÄÄPUHALLUKSEN EKSPERTTI Hielo Oy keskitti markkinointinsa Kaleva Median moniin kanaviin. Sen myötä yrityksen maine, liikevaihto ja asiakasmäärä kasvoivat vakuuttavasti.
Hielo: Kaleva Media lupaa asiakkailleen kasvua – ja sitä Hielo on myös saanut
KUIVAJÄÄPUHALLUKSEN EKSPERTTI Hielo Oy keskitti markkinointinsa Kaleva Median moniin kanaviin. Sen myötä yrityksen maine, liikevaihto ja asiakasmäärä kasvoivat vakuuttavasti.
Eespert Konemyynti: Kun mainos julkaistaan lehdessä, alkaa yrittäjällä puhelin soida
MITEN ROVANIEMELÄINEN ilmalämpöpumppuihin erikoistunut yritys turvaa menestyksensä Lapissa vuodesta toiseen? ”Digimainonta se ei tavoita Enontekiön mummuja ja pappoja”.
Eespert Konemyynti: Kun mainos julkaistaan lehdessä, alkaa yrittäjällä puhelin soida
MITEN ROVANIEMELÄINEN ilmalämpöpumppuihin erikoistunut yritys turvaa menestyksensä Lapissa vuodesta toiseen? ”Digimainonta se ei tavoita Enontekiön mummuja ja pappoja”.
POHTO: 50 vuotta täyttävä teollisuuden kouluttaja pohti syvintä olemustaan ja kirkasti brändiään
MUUTOKSEN PYÖRTEISSÄ – POHTO uudisti kaiken sisäisistä prosesseistaan ulkoiseen näkyvyyteensä saakka. Oli aika aloittaa uusi luku brändin tarinassa.
POHTO: 50 vuotta täyttävä teollisuuden kouluttaja pohti syvintä olemustaan ja kirkasti brändiään
MUUTOKSEN PYÖRTEISSÄ – POHTO uudisti kaiken sisäisistä prosesseistaan ulkoiseen näkyvyyteensä saakka. Oli aika aloittaa uusi luku brändin tarinassa.
Kiertokaari: Tutkimuksella selvitettiin ihmisten ajatuksia ja asenteita liittyen kierrättämiseen – lopputuloksena nuorille suunnattu menestyksekäs kampanja
KOHDERYHMÄLÄHTÖISTÄ VIESTINTÄÄ terävöitettiin vuonna 2022, kun etsittiin vastausta kysymykseen ”Kuinka tavoittaa nuoret, jotka kaipaavat lisätietoa kierrättämisestä?”
Kiertokaari: Tutkimuksella selvitettiin ihmisten ajatuksia ja asenteita liittyen kierrättämiseen – lopputuloksena nuorille suunnattu menestyksekäs kampanja
KOHDERYHMÄLÄHTÖISTÄ VIESTINTÄÄ terävöitettiin vuonna 2022, kun etsittiin vastausta kysymykseen ”Kuinka tavoittaa nuoret, jotka kaipaavat lisätietoa kierrättämisestä?”
Bo LKV: Liikevaihto kasvoi Oulussa 48 % vuodessa – Kaleva Media kasvun kumppanina
VAHVA IMAGO laadukkaana ja arvokkaana toimijana on säilynyt yrityksen kasvaessa. Juuri näillä ominaispiirteillä Bo LKV halusi lähteä markkinoimaan itseään myös Oulun alueella.
Bo LKV: Liikevaihto kasvoi Oulussa 48 % vuodessa – Kaleva Media kasvun kumppanina
VAHVA IMAGO laadukkaana ja arvokkaana toimijana on säilynyt yrityksen kasvaessa. Juuri näillä ominaispiirteillä Bo LKV halusi lähteä markkinoimaan itseään myös Oulun alueella.
Länsi-Lapin Hevosystävät Ry: Kaleva Median ylivoimaisesta paikallisymmärryksestä apua tapahtumamarkkinointiin
PARI VUOTTA TAUOLLA olleet Kevätmarkkinat järjestettiin taas. Kuinka saada ihmiset liikkeelle ja osallistumaan paikalliseen tapahtumaan – etenkin koronavuosien jälkeen?
Länsi-Lapin Hevosystävät Ry: Kaleva Median ylivoimaisesta paikallisymmärryksestä apua tapahtumamarkkinointiin
PARI VUOTTA TAUOLLA olleet Kevätmarkkinat järjestettiin taas. Kuinka saada ihmiset liikkeelle ja osallistumaan paikalliseen tapahtumaan – etenkin koronavuosien jälkeen?
Toivon Kuulo: ”Ei vain äänenlaatu, vaan myös elämänlaatu”
TOIVON KUULO on ensimmäinen pohjoissuomalainen kuulontutkimuksen ja -kuntoutuksen erikoisliike. Yritys halusi tuoda ihmisten tietoisuuteen sen, että kuuloa voi hoitaa myös erikoisliikkeessä, ja heidän kanssaan hoitopalveluissa korostuvat nopeus, laatu, yksilöllisyys ja asiakkaan omien toiveiden huomioon ottaminen.
Toivon Kuulo: ”Ei vain äänenlaatu, vaan myös elämänlaatu”
TOIVON KUULO on ensimmäinen pohjoissuomalainen kuulontutkimuksen ja -kuntoutuksen erikoisliike. Yritys halusi tuoda ihmisten tietoisuuteen sen, että kuuloa voi hoitaa myös erikoisliikkeessä, ja heidän kanssaan hoitopalveluissa korostuvat nopeus, laatu, yksilöllisyys ja asiakkaan omien toiveiden huomioon ottaminen.
Koskitraktori Oy: Miksi raskaan kaluston korjaamiseen ja varaosiin erikoistunut yritys suuntasi someen?
KUN TUNNETTUUTTA HALUTAAN NOSTAA, täytyy näkyvyyttäkin saada lisää. Somessa aktivoitunut Koskitraktori sai paljon positiivista palautetta. Tavoitteena oli vahvistaa asemaansa eri kohderyhmiensä mielessä. Miten kävi?
Koskitraktori Oy: Miksi raskaan kaluston korjaamiseen ja varaosiin erikoistunut yritys suuntasi someen?
KUN TUNNETTUUTTA HALUTAAN NOSTAA, täytyy näkyvyyttäkin saada lisää. Somessa aktivoitunut Koskitraktori sai paljon positiivista palautetta. Tavoitteena oli vahvistaa asemaansa eri kohderyhmiensä mielessä. Miten kävi?
Optihouse Sipola: printtimainonta tuo välittömiä tuloksia vuosi toisensa jälkeen
PAIKALLINEN OPTIKKOLIIKE IHASTUTTAA tunnelmallaan ja aitoudellaan. Toimivaksi todettua mainonnan tapaa ja kanavaa ei olla haluttu uudistaa pelkästään uudistamisen takia – miksipä korjata jotain, mikä ei ole rikki.
Optihouse Sipola: printtimainonta tuo välittömiä tuloksia vuosi toisensa jälkeen
PAIKALLINEN OPTIKKOLIIKE IHASTUTTAA tunnelmallaan ja aitoudellaan. Toimivaksi todettua mainonnan tapaa ja kanavaa ei olla haluttu uudistaa pelkästään uudistamisen takia – miksipä korjata jotain, mikä ei ole rikki.
Oulun kaupunki & Visit Oulu: suomalaisia innostettiin suuntaamaan kesäloman viettoon etelän sijasta pohjoiseen
VAIKUTTAJAMARKKINOINNIN KAMPANJA sai kuluttajat suuntaamaan uudelle, elämykselliselle Pohjolan rengastie -reitistölle: kesä 2021 vaikutti palveluntarjoajien mukaan olleen kaikkien aikojen matkailukesä Oulun seudulla.
Oulun kaupunki & Visit Oulu: suomalaisia innostettiin suuntaamaan kesäloman viettoon etelän sijasta pohjoiseen
VAIKUTTAJAMARKKINOINNIN KAMPANJA sai kuluttajat suuntaamaan uudelle, elämykselliselle Pohjolan rengastie -reitistölle: kesä 2021 vaikutti palveluntarjoajien mukaan olleen kaikkien aikojen matkailukesä Oulun seudulla.
Pudasjärven Vuokratalot: Asukastutkimuksella lisää asiakasymmärrystä ja tukea tulevaisuuden kehittämiseen
ASIAKASTYYTYVÄISYYS on yksi yrityksen tärkeimmistä strategisista arvoista ja sitä onkin mitattu säännöllisesti vuosittain. Kun Kaleva Media sai toteuttaa tutkimuksen ensimmäistä kertaa vuonna 2021, vastaajia saatiin enemmän kuin koskaan aiemmin.
Pudasjärven Vuokratalot: Asukastutkimuksella lisää asiakasymmärrystä ja tukea tulevaisuuden kehittämiseen
ASIAKASTYYTYVÄISYYS on yksi yrityksen tärkeimmistä strategisista arvoista ja sitä onkin mitattu säännöllisesti vuosittain. Kun Kaleva Media sai toteuttaa tutkimuksen ensimmäistä kertaa vuonna 2021, vastaajia saatiin enemmän kuin koskaan aiemmin.
Kontio: ”Tämä projekti oli meille se pohjatyö mikä piti tehdä, jotta osataan suunnistaa kohti oikeaa päämäärää.”
MAAILMAN SUURIN JA JOHTAVA hirsitalovalmistaja halusi syventää asiakasymmärrystään. Kun datasta ja tutkimuksista kerätyt tiedot tuotiin yhteen, löydettiin Kontion tärkeimmät kohderyhmät ja pystyttiin kokoamaan heistä ostopersoonakuvaukset.
Kontio: ”Tämä projekti oli meille se pohjatyö mikä piti tehdä, jotta osataan suunnistaa kohti oikeaa päämäärää.”
MAAILMAN SUURIN JA JOHTAVA hirsitalovalmistaja halusi syventää asiakasymmärrystään. Kun datasta ja tutkimuksista kerätyt tiedot tuotiin yhteen, löydettiin Kontion tärkeimmät kohderyhmät ja pystyttiin kokoamaan heistä ostopersoonakuvaukset.
Rukapalvelu: Oikean kumppanin kanssa lehden saa ”avaimet käteen” periaatteella suunnittelusta jakeluun saakka
HYVIN VAIVATONTA – näin Rukapalvelun toimitusjohtaja summaa yhteistyötä ja lehdenteon prosessia Kaleva Median kanssa.
Rukapalvelu: Oikean kumppanin kanssa lehden saa ”avaimet käteen” periaatteella suunnittelusta jakeluun saakka
HYVIN VAIVATONTA – näin Rukapalvelun toimitusjohtaja summaa yhteistyötä ja lehdenteon prosessia Kaleva Median kanssa.
Telia Inmics-Nebula: Painettu lehti tärkeänä osana strategiaviestintää
YHTEISEN TULEVAISUUDEN RAKENTAMINEN yritysfuusiossa vaatii selkeää, henkilöstöä sitouttavaa viestintää. Telia Inmics-Nebulan ensimmäisestä TINSIGHT-lehdestä syntyi julkaisu henkilöstölle. Keitä he ovat, mistä he tulevat ja mihin he ovat yhdessä menossa.
Telia Inmics-Nebula: Painettu lehti tärkeänä osana strategiaviestintää
YHTEISEN TULEVAISUUDEN RAKENTAMINEN yritysfuusiossa vaatii selkeää, henkilöstöä sitouttavaa viestintää. Telia Inmics-Nebulan ensimmäisestä TINSIGHT-lehdestä syntyi julkaisu henkilöstölle. Keitä he ovat, mistä he tulevat ja mihin he ovat yhdessä menossa.
Brillet: Rohkeasti erilainen, todistetusti menestyvä
HULLU JA ENNAKKOLUULOTON tapa markkinoida näkyy paikallisen ”hiukan paremman” optikkoliikkeen menestyksessä. Ensiluokkainen palvelu ja asiantuntemus ovat toiminnan ytimessä – mitä muuta yrityksen tarinaan sisältyy?
Brillet: Rohkeasti erilainen, todistetusti menestyvä
HULLU JA ENNAKKOLUULOTON tapa markkinoida näkyy paikallisen ”hiukan paremman” optikkoliikkeen menestyksessä. Ensiluokkainen palvelu ja asiantuntemus ovat toiminnan ytimessä – mitä muuta yrityksen tarinaan sisältyy?
Colleqium: Etukenoa kasvuun rekrytoimalla uusia osaajia
MISSIONA ALANSA HALUTUIN TYÖPAIKKA – miten tehdä se näkyväksi ja tavoittaa sekä puhutella juuri niitä osaajia, jotka eivät kovin helposti vaihda työpaikkaa? Entä voiko asiakashankintaa ja brändin rakentamista tehdä rekrykylki edellä?
Colleqium: Etukenoa kasvuun rekrytoimalla uusia osaajia
MISSIONA ALANSA HALUTUIN TYÖPAIKKA – miten tehdä se näkyväksi ja tavoittaa sekä puhutella juuri niitä osaajia, jotka eivät kovin helposti vaihda työpaikkaa? Entä voiko asiakashankintaa ja brändin rakentamista tehdä rekrykylki edellä?
K-Citymarket Rovaniemi: ”Me kaikki ollaan erilaisia kuluttajia, sama viesti ei tavoita kaikkia”
TAKTISELLE MAINONNALLE ON PAIKKANSA, mutta kuluttajat kaipaavat myös ideoita ja inspiraatiota. Miten toimia, kun tavoitteena on löytää uutta asiakaskuntaa – sellaista, jota aiempi markkinointi ei ole välttämättä puhutellut?
K-Citymarket Rovaniemi: ”Me kaikki ollaan erilaisia kuluttajia, sama viesti ei tavoita kaikkia”
TAKTISELLE MAINONNALLE ON PAIKKANSA, mutta kuluttajat kaipaavat myös ideoita ja inspiraatiota. Miten toimia, kun tavoitteena on löytää uutta asiakaskuntaa – sellaista, jota aiempi markkinointi ei ole välttämättä puhutellut?
Unibed: Parhaan mahdollisen nukkumiskokemuksen asiantuntija
HYVINVOINTIA, ENERGIAA JA PAREMPAA ELÄMÄNLAATUA – ei pelkkiä sänkyjä. Mutta miten kuluttajat saataisiin ymmärtämään hyvän sängyn merkitys? Unibed lähti taklaamaan haastetta hyödyntämällä asiantuntijasisältöjä.
Unibed: Parhaan mahdollisen nukkumiskokemuksen asiantuntija
HYVINVOINTIA, ENERGIAA JA PAREMPAA ELÄMÄNLAATUA – ei pelkkiä sänkyjä. Mutta miten kuluttajat saataisiin ymmärtämään hyvän sängyn merkitys? Unibed lähti taklaamaan haastetta hyödyntämällä asiantuntijasisältöjä.
Iso-Syöte: Muutakin kuin Suomen eteläisin tunturialue
MATKUSTAESSA JANOTAAN AITOJA KOKEMUKSIA – Lähetimme kolme sosiaalisen median vaikuttajaa hiihtolomalle Iso-Syötteelle. Miten matkatarinoista luotiin markkinointikokonaisuus, jolla Iso-Syöte tuotiin laajan yleisön tietoisuuteen?
Iso-Syöte: Muutakin kuin Suomen eteläisin tunturialue
MATKUSTAESSA JANOTAAN AITOJA KOKEMUKSIA – Lähetimme kolme sosiaalisen median vaikuttajaa hiihtolomalle Iso-Syötteelle. Miten matkatarinoista luotiin markkinointikokonaisuus, jolla Iso-Syöte tuotiin laajan yleisön tietoisuuteen?