Tuloksista kertonee kenties eniten se, että vaikka jo 55 vuotta on kulunut, Stemma Oulun ja Kaleva Median yhteistyö jatkuu yhä vain. Yrittäjä saa olla jatkuvasti todistamassa mainosten aiheuttamaa asiakasvirtaa ja kuulemassa heiltä mukavaa palautetta.
– Selkeästi näkyy aina kun on mainostettu. Mainoksissa näkyviä tuotteita kysellään usein. Natiiviartikkeleistakin on tullut hyvää palautetta, niitä on luettu paljon ja väki on tykännyt, Huovinen kertoo.
Mainoksissa Huovisen kasvot ja ääni ovat saaneet selkeitä vaikutuksia aikaan, mikä kertoo omien kasvojen ja persoonan näyttämisen olevan markkinoinnissa juuri niin tehokasta, kuin tutkimukset osoittavat.
– Myymälään tullessaan etenkin iäkkäämmät ihmiset haluavat, että juuri minä palvelen heitä. Omien kasvojeni näyttämisen myötä yritys henkilöityy enemmän minuun paikallisena kauppiaana. Tällä on ollut niin paljon positiivisia vaikutuksia, että olemme suositelleet muillekin kauppiaille, että kannattaa laittaa itseään likoon, sanoo Huovinen.
Monella alalla on tähän maailmanaikaan haastavaa. Huovinen kertoo, että useat kalustealan toimijat ovat tinkineet näkyvyydestään. Stemma Oulussa on sen sijaan panostettu näkyvyyteen senkin edestä, eikä turhaan; vuoden 2024 elokuu on ollut koko yrityksen historian menestyksekkäin kuukausi. Yrittäjällä on siis syynsä luottaa säännölliseen, monikanavaiseen ja pitkäjänteiseen mainontaan.