Autamme vuosittain n. 5000:ta pohjoisen yritystä kasvamaan markkinoinnin keinoin.
Autamme vuosittain n. 5000:ta pohjoisen yritystä kasvamaan markkinoinnin keinoin.
Autamme vuosittain n. 5000:ta pohjoisen yritystä kasvamaan markkinoinnin keinoin.
Mainostuotanto
Digimarkkinointi
Sisältömarkkinointi
Vaikuttajamarkkinointi
”Totuus on aina oleva kaikessä päämäärämme. Oulun läänin henkinen hyvinvointi ja vauraus on hellimpänä huolenamme.”
Juho Raappana, Kaleva-lehden perustaja 1899
PALJON ON VIRRANNUT vettä pohjoisen joissa, mutta Juho Raappanan prinsiippi on edelleen täyttä totta jokaista kirjainta ja hengenvetoa myöten. Ainoa muutos on se, että tätä nykyä tehtäväkenttä on laajempi ja koskee koko pohjoista Suomea.
VAIKKA TARKOITUS ON prikulleen sama, keinot ovat hieman erilaiset. Painomuste on saanut averikseen digitaaliset ulottuvuudet ja sitä kautta mahdollisuudet tuottaa maailman parasta paikallista sisältöä ja tehokkainta markkinointia.
POHJOINEN SUOMI ei ainoastaan pysy kasvun kelkassa, se haluaa olla kirittämässä muuta Suomea. Se on tehty ennenkin ja tehdään myös nyt, mutta ei isolla rahalla, vaan pohjoisella älyllä, osaamisella ja oveluudella. Menestykseen riittää nimittäin halu ja uskallus tehdä asiat fiksummin kuin muut.
JOS OLI JUHO RAAPPANAN reklaamiosasto aikoinaan kansallista kärkeä, niin kaikella rakkaudella se oli vain kalpea aavistus siitä mikä tuleman piti. Tänään pohjoisen elinkeinoelämän käytössä on 122 kokopäivätoimista kasvunrakentajaa, eli piinkovaa modernin markkinoinnin ammattilaista.
JOS KYSEESSÄ OLISI puolue, niin menestys ei ainakaan jäisi kiinni kampanjatoimiston osaamisesta ja sitoutumisesta.
”Totuus on aina oleva kaikessä päämäärämme. Oulun läänin henkinen hyvinvointi ja vauraus on hellimpänä huolenamme.”
Juho Raappana, Kaleva-lehden perustaja 1899
PALJON ON VIRRANNUT vettä pohjoisen joissa, mutta Juho Raappanan prinsiippi on edelleen täyttä totta jokaista kirjainta ja hengenvetoa myöten. Ainoa muutos on se, että tätä nykyä tehtäväkenttä on laajempi ja koskee koko pohjoista Suomea.
VAIKKA TARKOITUS ON prikulleen sama, keinot ovat hieman erilaiset. Painomuste on saanut averikseen digitaaliset ulottuvuudet ja sitä kautta mahdollisuudet tuottaa maailman parasta paikallista sisältöä ja tehokkainta markkinointia.
POHJOINEN SUOMI ei ainoastaan pysy kasvun kelkassa, se haluaa olla kirittämässä muuta Suomea. Se on tehty ennenkin ja tehdään myös nyt, mutta ei isolla rahalla, vaan pohjoisella älyllä, osaamisella ja oveluudella. Menestykseen riittää nimittäin halu ja uskallus tehdä asiat fiksummin kuin muut.
JOS OLI JUHO RAAPPANAN reklaamiosasto aikoinaan kansallista kärkeä, niin kaikella rakkaudella se oli vain kalpea aavistus siitä mikä tuleman piti. Tänään pohjoisen elinkeinoelämän käytössä on 124 kokopäivätoimista kasvunrakentajaa, eli piinkovaa modernin markkinoinnin ammattilaista.
JOS KYSEESSÄ OLISI puolue, niin menestys ei ainakaan jäisi kiinni kampanjatoimiston osaamisesta ja sitoutumisesta.