Hielon toimitusjohtaja Matti Kullas sanoo hyötyneensä isosti kumppanuudestaan Kaleva Median kanssa.
– ”Hielon isoin markkinointikanava on Kaleva Media, koska sen valikoimassa on monipuoliset tavat mainostaa. Minulle asiakkaana on helppoa, kun voin keskittää kaiken mainonnan yhteen taloon ja saada monipuolista näkyvyyttä eri kanavissa.”
Hän antaa esimerkin helppoudesta.
– ”En itse ole somessa enkä oikeastaan ymmärrä siitä maailmasta mitään. Onneksi Kaleva Mediassa on töissä ammatti-ihmisiä, joille somessa mainostaminen on arkea. He ovat oppineet ymmärtämään Hieloa yrityksenä ja tuntevat sen brändin. Ammattilaisina he osaavat tarjota Hielolle juuri siihen hetkeen sopivaa mainontaa.”
Vaikka Matti Kullas on ummikko somessa, hän ei epäröinyt some-mainontaa.
– ”Kaleva Median maine luotettavana kumppanina on niin vankka, että minua ei arveluttanut. Lähdin Kalevan völijyyn luottavaisin mielin enkä ole katunut. Siellä on töissä nuorta ja samanhenkistä porukkaa, jonka kanssa minun on helppo asioida.”