Kun Rovaniemen Viisaudenhammas avasi ovensa ensi kerran huhtikuussa 2023, oli kevät jo saapunut. Perustamisen ja klinikan avaamisen myötä oli markkinointikin aloitettava. Kun Huttunen ja Mustajärvi suunnittelivat markkinoinnin ensiaskelia, ei kanavan ja kumppanin kanssa tarvinnut jahkailla.
– Meillä on pitkä kokemus alalta ja olemme huomanneet, että printtimedia toimii parhaiten ja tavoittaa juuri oikean asiakaskunnan. Siksi halusimme sen päämarkkinointikeinoksemme ja mainokset nimenomaan sellaiseen lehteen, jolla on hyvä levikki toimialueellamme. Kaupunkilehti Uusi Rovaniemi oli siis ihan selviö; siihen me halusimme, kertoo Huttunen.
Yrittäjäkollegat ottivat yhteyttä Kaleva Mediaan ja yhteistyö alkoi reippaasti. Rovaniemen Viisaudenhammas sai oman yhteyshenkilön, joka tutustui brändiin ja yrittäjien toiveisiin. Tarpeisiin sopivat mainospaikat ja -koot sekä tyylit löytyivät nopeasti ja mainonta saatettiin käyntiin.
– Meillä oli heti mielessämme kulma, jolla halusimme lähestyä asiakkaita. Molemmilla meistä on pitkiä asiakassuhteita aiemmista työpaikoistamme ja päätimme esiintyä mainoksissa omilla kasvoillamme, antaa raikkaan mielikuvan. Se on sellainen henkilökohtainen kutsu niin uudelle kuin vanhallekin asiakkaalle; ”me odotamme sinua, olemme täällä sinua varten”, Mustajärvi kiteyttää.