Displayn mainospaikat
Display-mainonta toimii moneen käyttötarkoitukseen; pitkäkestoiseen brändimainontaan, lyhytkestoisiin kampanjoihin sekä näyttäviin lanseerauksiin. Mainospaikkaa valitessa kannattaa huomioida, että se tukee haluttua tavoitetta. Esimerkiksi brändimainonnan kannalta sopiva mainospaikka voi olla pinta-alaltaan hieman pienempi, ja näin ollen edullisempi, mutta koska kyseinen mainospaikka toistuu useasti läpi sivuston, niin mainoksella saatu toisto aiheuttaa lukijalle pysyvän muistijäljen. Isoissa lanseerauksissa voi taas olla kannattavampaa käyttää suurta pinta-alaa tai näyttäviä pop-up mainoksia.
Mainospaikkamme ovat oletuksena paketoitu näkymään kaikissa laitteissa, ellei toisin mainittu. Laiteriippumattomilla ratkaisuilla tavoitat kohderyhmäsi kaikilla päätelaitteilla ympäri vuorokauden. Mainospaikkoja voi kuitenkin kohdentaa myös laitekohtaisesti esimerkiksi tavoittamaan vain mobiilikäyttäjät. Mainospaikat näkyvät lehtien selainversioissa ja mobiilisovelluksissa (paitsi pop-up mainokset). Mainospaikat ovat responsiivisia, eli mainosaineistot näkyvät optimoidusti eri laitteiden näytöillä koosta riippumatta.