Asiakkaan tarpeet ja toiveet muuttuvat. Asiakkailta on hyvä kysyä asioita, jotka ovat yrityksellenne myös strategisesti tärkeitä. Asiakkailta suoraan kysyttävän palautteen perusteella saatte arvokasta tietoa asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Asiakastyytyväisyyden mittaaminen on jatkuva prosessi, jonka avulla varmistat kilpailukykynne myös tulevaisuudessa. Jos myynti ei suju niin hyvin kuin haluaisit tai asiakkaiden tyytymättömyys tuntuu kasvaneen, tutkimus auttaa selvittämään mistä on kyse.
Tutkimuksen tuloksena saat työkaluja asiakaskokemuksen parantamiseksi, omien prosessien ja palveluiden kehittämiseksi, myynnin ja markkinoinnin suunnitteluun, kohderyhmien määrittelyyn sekä asiakaspysyvyyden parantamiseen. Asiakastyytyväisyyskysely lähetetään pääsääntöisesti sähköposti- tai tekstiviestikutsuna yrityksen omaan asiakasrekisteriin. Voimme hyödyntää asiakkaiden tavoittamiseen myös yrityksenne muita kanavia, kuten asiakaspalvelutilanteita, sosiaalisen median kanavia, verkkosivuja sekä uutiskirjeitä.