Olemme yli 120 vuotta tuottaneet kiinnostavia sisältöjä lukijoille. Tämän tietotaidon avulla tuotamme nyt asiakasyrityksillemmekin heidän kohderyhmiään kiinnostavia mainoksia. Tarjoamme mainonnan konseptointiin, suunnitteluun ja toteutukseen liittyvät palvelut sekä mediatilat yhden luukun periaatteella – autamme asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti suunnittelusta toteutukseen.
Printtimainonta
Aamukahvin ja tuoreen musteen tuoksu, silkkisen paperin tuntuma sormenpäissä, kiireetön aika itselle hektisen arjen keskellä… Vai loputon sisältötulva puhelimen näytöllä, kramppaava sormi ja välkehtivät mainokset, jotka käskevät kiirehtimään ostoksille ja tutustumaan milloin mihinkin – kummassa ympäristössä sinä viihdyt paremmin?
Digitaalisista laitteista ja kanavista on tullut osa jokaisen suomalaisen arkipäivää. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että muut kanavat asiakkaiden tavoittamiseen olisivat huonompia – päinvastoin. Pysähtynyt hetki lehden parissa on ostovoimaisille kuluttajille virkistävä tuulahdus digiähkyn keskellä. Printti ei ole kuollut – se on massamainonnan eliittiä, huikeiden huomioarvojen herra. Lehden mainoksiin suhtaudutaan vastaanottavaisin mielin ja niitä luetaan tarkkaan. Jos kohderyhmänne löytyy printistä, miksi te ette sieltä löytyisi? Painetut ja digitaaliset sanomalehdet koetaan vastuullisimmiksi medioiksi. (Suomalaisten uutismedia 2023 -tutkimus)
Printtimainonta Kaleva Mediassa
Maakuntalehdet
Paikallislehdet
Kaupunkilehdet
548 200
Mediabrändimme tavoittavat 548 200 lukijaa/kävijää viikossa
81 %
Mainostaja, tavoitat pohjoisen Suomen ihmiset medioissamme – tavoitamme 81 % alueemme kuluttajista viikossa.
Miten printissä voi mainostaa?
- Eri sijainneissa: mainoksen voi julkaista esimerkiksi etusivulla, tekstissä, tai kohdennetuilla paikoilla eri aiheisilla sivuilla – kuten urheilu, kulttuuri, talous – missä kohderyhmän puhuttelu vahvistuu.
- Koolla on väliä: mainoksen sijoitteluun ja kokoon on satoja vaihtoehtoja – jokaiselle budjetille löytyy sopiva ratkaisu.
- Eri tarkoituksiin: olipa kyseessä avajaiset, tarjouskampanja, tai tarkoitus vahvistaa brändinne tunnettuutta alueellisesti, printti tarjoaa kanavan tavoittaa isosti massaa.
- Yhteen tai useampaan lehteen: voit julkaista saman mainoksen helposti useammassakin lehdessä niin halutessasi.
- Valmiilla tai valmistettavalla aineistolla: toimita meille valmiiksi tehty oikean kokoinen mainos, tai tilaa mainosaineiston teko mainostuotannostamme – tuotannon hinta 15-200 € aineiston koosta riippuen.
- Käytä luovuutta – tai osta sitä: tarjoamme myös mainonnan ideointiin luovia suunnittelupalveluita.
- Tyydytä lukijan uteliaisuus, kerro mainoksessa kaikki mitä haluat: lehteä ja lehden mainoksia luetaan tarkasti ajan kanssa. Sisällytä mainokseen kaikki tarpeellinen info.
- Mainostajan oma mainosliite: mahdollisuus jakaa joko lehden välissä tai toteuttaa oma erillinen jakelu.
- Sisältömarkkinointi: informatiivinen mainos, joka on tehty toimituksellisen sisällön tyyliin. Se antaa lukijalle perinteistä ilmoitusta enemmän ja kertoo teistä tarinaa.
Hinnoittelu
Jokaisessa lehdessä on oma hinnastonsa, joka perustuu alueensa kokonaistavoittavuuteen. Mainospaikkojen hinnat määräytyvät sijoittelun ja mainoksen koon mukaan. Alennusta voi saada volyymiperusteisesti.
Asiakkaidemme kokemuksia printtimainonnasta
Puoli vuotta printtimainonnan aloittamisesta alkoi kuulua asiakkailta kommentteja, että ”tehän olette jatkuvasti esillä joka paikassa”. Erityisesti asiakkainamme olevat markkinoinnin ammattilaiset kommentoivat asiaa paljon. Tuli sellainen olo, että nyt olemme onnistuneet.
Jouni Kurttila – Toimitusjohtaja, Temrex
Lue Temrexin kasvutarina: Vahvasti kasvava Temrex luottaa markkinoinnissaan printtiin
Voin sanoa, etten ole kertaakaan vuosien varrella ollut mukana lehtiprojektissa, joka olisi ollut näin nopea, tehokas ja vieläpä niin hauska!
Mira Saranpää – Senior Manager, Telia Inmics-Nebula
Lue Telia Inmics-Nebulan kasvutarina: Henkilöstölehti sai lukijansa liikuttumaan jopa kyyneliin asti
Asiantuntijamme
Hän ja yli 120 muuta Kasvunrakentajaamme ovat täällä sinua varten.